Hallo, ik ben Lillian Froom, ik ben communicatie Manager. Dit doe ik al ongeveer 12 jaren. Ik heb er heel veel geleerd en ik leer nog steeds elke dag. Als communicatie manager hou ik in de gaten dat de communicatie tussen directie, staf en personeel op een professionele manier verloopt. Ook zorg ik ervoor dat de communicatie vanuit het bedrijf naar de verschillende klanten perfect worden afgerond. Alles afspraken behoren op tijd nagekomen te worden en loze excuses worden niet getolereerd.
Het is niet gemakkelijk om te komen waar ik nu ben, dus via mijn artikelen zou ik jullie willen kennis laten maken met deze geweldige job. Communicatie is ervoor zorgen dat je mening, je bedoeling of je boodschap goed en duidelijk overkomt. Allereerst is het belangrijk dat je de taal waarin je communiceert ook al is het een vreemde taal, heel goed beheerst. Dat hoeft niet moeilijk te zijn want tegenwoordig kan je een moeilijke taal ook heel gemakkelijk online leren.
Belangrijk is dat je weet dat je als communicatiemanager de schakel ben van een bedrijf en haar klanten. Je zal er altijd goed verzorgt uit moeten zien. Het mooie van het vak is ook dat je ook de meest belangrijkste mensen tegen kom die je in het dagelijks leven niet makkelijk zou tegen komen.
Als communicatie manager ben je ook het gezicht en het visite kaartje van de onderneming. Zorg er dan ook voor dat je ook een goede en gedegen opleiding hebt genoten. Want dat staat altijd aan de basis van een goede communicatie manager. En je kan ook heerlijk op reis om zaken voor te bereiden.
In onze groeiende wereld van bedrijven is er altijd een goede communicatie manager nodig. Maak er gebruik van en laat je scholen. Leer uit mijn ervaringen en behaalde mijlpalen op mijn website. Ze kunnen dienen als inspiratie. Je denkt waarschijnlijk waarom dan dit blog? Mijn tweede passie in mijn leven is kunst!